• (Android/iOS) RealmCraft 3D Mine Block World jukser mange ressurs

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ RealmCraft 3D Mine Block World ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ RealmCraft 3D Mine Block World IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ jukser mange ressurs ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ RealmCraft 3D Mine Block World 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    Minecraft spilles i en åben verden, hvor du helt selv bestemmer, hvilke eventyr du vil ud på. Gå på opdagelse i et uendeligt antal verdener*, og byg alt fra

    Dette er et ganske morsomt spill, men saken er at hvis jeg vil ha et ROSA teppe, får jeg et GRØNT teppe. Og det er med andre farger også. Vær så snill å fikse det. Og btw, et annet problem er med handelsmenn/landsbyboere. Det er bare mannlige landsbyboere, men ingen kvinnelige :( PLS fikser dette også. Og btw legg til hunder og katter og pandaer og koalaer. Thx

    Duet Arkade zxkh

    Dette spillet er bra, men jeg har spilt det i en uke nå, og en dag jeg gikk i bildegalleriet mitt var det 10000 eller enda flere bilder av dette spillet du trenger for å fikse dette

    Wth! Jeg spilte 5.3.0 på min fars telefon, min far slettet realmcraft, og da jeg installerte det igjen var det ikke 5.3.0, det var 5.2.0, vennligst fiks dette problemet.

    Kontrollene er litt vanskelige å bruke, det virkelige problemet er at det er veldig tregt når jeg ble med i en verden og begynte å gå

    Um, jeg vet at jeg skrev en fornøyd anmeldelse før, men nå har den en liten feil. Hver gang jeg åpner appen lar den meg spille normalt inntil et par minutter senere fryser den og jeg kan ikke lukke fanen, jeg kan ikke bevege meg, jeg kan ikke en gang starte den på nytt. Enheten min krasjer fullstendig. Vennligst fiks det.


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :