• (Android/iOS) Wojny ekspansji komórek mod wiele złota

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Wojny ekspansji komórek ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Wojny ekspansji komórek IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ mod wiele złota ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ Wojny ekspansji komórek 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    Dobrze, ale frustrujące, ponieważ z jakiegoś powodu ostatnio musiałem wyczekiwać 30-sekundowych reklam między poziomami zamiast zwykłych 5-sekundowych

    ...dawajcie temu czemuś 1 gwiazdkę nie opłaca się pobierać zżera tylko miejsce

    To dobra gra, widziałem w niej duży postęp. W końcu ukończenie map staje się prawie niemożliwe, ponieważ inne kolory albo zaczynają się od większej liczby węzłów niż ty, albo przejmują je szybciej. Pozostawiając ci jedyną opcję do ukończenia, polegającą na użyciu dopalaczy (które kosztują), a nawet wtedy czasami nie możesz przez to przejść. W tym momencie może to być losowe, jeśli jesteś w stanie ukończyć. System ulepszeń byłby fajny w tym momencie, jak sugerowali inni ludzie.

    Dobra gra, aż do późniejszych poziomów (>700), gdzie za dużo wiedzy na temat timingu i elementów wewnętrznych, jeśli gra jest potrzebna. Zgadywanie, jaka metoda zadziała, staje się zbyt nużące.

    Przyjemne, ale przewidywalne doświadczenie, mniej więcej co 50 poziomów dostajesz prawdziwe wyzwanie, które może być zabawne, ale większość jest zbyt prosta. Postęp wydaje się powolny i powtarzalny. Czuję, że gram w kółko na tym samym poziomie. Ale gry są w większości ładne i szybkie w użyciu.

    Fajne ale podróbka wojny macki

    Zdzierstwo, zbyt wiele dodatków, samouczek jest do bani. Dosłownie co 5 sekund jesteś bombardowany dodatkami. Wyłączenie danych nie powoduje, że aplikacja wyświetla co najmniej dwa dodatki na poziom. Samouczek jest tak dobry, że nauczyłem się grać, grając w wojny Macek. W sumie udało im się zrujnować grę z potencjałem, sprawiając, że cieszysz się, że nie musisz używać żadnej strategii. Cała sztuczna inteligencja to powtarzać za każdym razem to samo, co czyni to zbyt łatwym.

    To dobra aplikacja i bardzo dobry pomysł na grę, ale niektóre poziomy wykraczają poza krzywą trudności. Na przykład poziom 10 na ffa jest bardzo trudny w porównaniu z liśćmi tuż przed i po. Jak często twierdzi programista, odprawa w sieci jest bardzo pomocna, gdy jesteś na etapie, w którym nie możesz przejść.

    ok

    Jest git poza tym ze gra prosi o ocene tak to bym dal 5

    Wymusza na tobie reklamy, jeśli ci się nie uda, czasem nawet jeśli ci się uda... Nie nagradza cię niczego za te wymuszone reklamy, poziom 25 niemożliwy do odtworzenia, chyba że użyjesz przedmiotów, które wymagają oglądania reklam, aby je zdobyć (niektóre poziomy wymagają nawet przedmiotów, aby uzyskać 3 gwiazdki). Szumna praktyka biznesowa. Natychmiastowe odinstalowanie po tym. To była fajna gra, ale nie popieram tego rodzaju dochodów. Smutne, że zrobiłbyś to w zabawnej grze. I dla faceta, który mówi, że wszystkim nam brakuje mocy mózgu, jesteś kłamcą

    Samouczek jest powolny i przykro mi to mówić, ale sprawia, że czuję się trochę tak, jakbym nigdy nie był w stanie tego rozgryźć bez wyraźnego pokazania, jak to zrobić… Trochę jak żucie jedzenia dla mnie

    Kopia innej znanej gry o lepszej grafice.

    Wciągająca. Plansz jest bardzo dużo, ale brakuje mi możliwości zapisu oraz wczytaniu stanu gry po instalacji,

    ratovi za proširenje stanica Strateške igre utm

    celle ekspansion krige Strategi vnw

    Uwielbiam tę grę, doszedłem do poziomu 200 lub więcej, a był to 1 poziom, który był niemożliwy. Ale na pewno godziny zabawy.

    Nieźle, ale PROSZĘ dodać "jesteś pewien?" opcja po naciśnięciu umiejętności. Najmniejszy ruch mojej ręki może przez pomyłkę je kupić/użyć i stracić cały mój postęp w zbieraniu złota za nic. Jestem w połowie 500 i w ogóle nie mam złota z tego powodu. Kilka razy mój dzieciak chwycił telefon i nacisnął jeden z nich... Żegnaj złoto bez możliwości zatrzymania.

    Gra mnie bardzo wciągnęła, nie rozumiem, że gra jest p2w, jestem na 990 lv na palcach 1 ręki zliczę ile razy musialem, jakas pomocniczaę, kto śledzi, że kupiłem za złoto zdobywany w grze. Bardzo polecam, gra nadal wymaga odemnie lekkiego zastanowienia aby przejść każdy poziom co mnie cieszy i nie jest przy tym jakas trudna.

    Świetna gra, naprawdę sprawia, że myślisz o tym, jak rozwinąć swoją strategię ... jedynym problemem, jaki mam, są reklamy ... gram na telefonie i słucham Pandory podczas gry, ale kiedy reklamy się włączają, wyłącza się Pandora, co jest denerwujące... gdyby istniała opcja zapłaty za darmową reklamę w grze lub nawet domyślne wyciszanie reklam, gdy się pojawią, ta gra otrzyma 5 gwiazdek

    Fajna gra ale dalsze poziomy trochę za trudne

    Nudna

    Zapłać by wygrać

    Świetna gra logiczna umysł Bender. Ale jeśli komórki są zbyt blisko siebie, kiedy próbujesz je połączyć, linia znika i nie dostajesz za każdym razem dodatkowego punktu i tracisz 1 z was, 2 lub 3 możliwe połączenia, które można wykonać. Teraz utknąłem na poziomie 1053 i nie mogę go przejść, ponieważ wszystkie moje komórki są przeciwko sobie, więc nie mogę rozwiązać zagadki bez płacenia za wystarczającą ilość monet lub oglądania wystarczającej liczby reklam, a to bardzo frustrujące. I to wymaga naprawy

    Wszystko jest w porządku do poziomu 96, kiedy wystarczy zapłacić, aby wygrać.


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :