• (iOS) Ice Scream 1: Horror Neighborhood menipu menambah permata

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Ice Scream 1: Horror Neighborhood ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Ice Scream 1: Horror Neighborhood IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ menipu menambah permata ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ Ice Scream 1: Horror Neighborhood 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    Ice Scream 1: Horror Neighborhood アーケード kco

    Kenapa aku star game keluar hitam je.....aku tunggu sama je....takpe jangan putus asa.........

    Satu Bintang

    Semua mengatakan bahawa permainan ini bagus tetapi iklannya terlalu banyak. Anda boleh mematikan jaring atau Wi-Fi anda. Dalam tab ia tidak akan berfungsi idea untuk mematikan jaring. Dari pihak saya ini permainan yang sangat bagus. Dalam permainan ini satu perkara yang saya tidak suka ialah bunyi kart semasa bergerak. Kecuali ini semua perkara sangat bagus. Saya menikmati permainan ini semasa bermain. Saya suka permainan ini.

    Bolehkah anda memperbaiki keupayaan kereta kerana saya tidak boleh melanggar batang. Cukuplah saya sudah selesai dengan permainan ini.

    Saya suka permainan ini. Saya bermain permainan ini seperti setiap hari tetapi.....saya tidak tahu mengapa permainan ini tidak membenarkan saya memuat turun:( dan jika saya dapat memuat turunnya semula II akan memberikan apl 5 bintang! .....Saya tidak tahu sama ada ia adalah beberapa pepijat/gangguan jika itu plsssss betulkan ia .... pemikiran yang sama berlaku pada jeritan ais 1,2,3,4 :( Saya tidak dapat bermain yang lain versi permainan ini :(

    Bess lah sikit


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :